ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:51
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:51
گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را
#سعدی
^_^
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:51
اول اینکه من میخام برم تهران رفتگر بشم ^________^
#دوم اینکه عقل حکم میکنه بحث و گفتگو با کسی انجام بشه ک با عقل جوابگو باشه.
طرف کاندید مورد نظرش هر حرفی میزنه راست و حقیقته اما طرف مقابل حرفی میگه چیزی بارش نیست و داره چرت میگه.
سوم اینکه بنظر من لو دادن ها در حدی هست ک مردم خبر دارن. خیلی باور نکنیم دعواهای توی مناظره رو. هیچ وقت هیچ رجل سیاسی دست کسیو رو نمیکنه چون خودشم دستش تو کاسه اس:)
*این سومی جزء منبر بود:دی
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 21:28
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:00
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:59
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:59
منکه اهل کلاس گذاشتن نیستم..
ولی اگه هستم،
کلاس بذارم بهتر از اینه که شرمنده بشم.
*خجالت کشیدم.خیلی خجالت کشیدم:((((
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:59
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: شنبه 2 ارديبهشت 1396 ساعت: 7:21
ما را در سایت 31● دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: شنبه 2 ارديبهشت 1396 ساعت: 7:21